עברית

תודה על השתתפותכם בסדנה!

אתם מוזמנים לקרוא את ההודעה לעיתונות על הסדנה המחקרית PESO 2017 באתר הטכניון או באתר “הידען”!


Bilingual invitation

Click to enlarge – לחצו להגדלה

נושאי הדיונים בשולחנות העגולים

  • איך הייתה נראית תכנית הטלוויזיה המדעית שאתם חולמים עליה?
    ד”ר ארז גרטי, תחום תקשורת המדע, מכון דוידסון לחינוך מדעי, מכון ויצמן למדע
  • איך לתקשר את חשיבותם של ניסויים בבעלי-חיים לקידום המדע והאנושות?
    פרופ”מ דורי דרדיקמן, הפקולטה לרפואה ע”ש רפפורט, הטכניון
  • כיצד אפשר לעניין את הציבור בחקירה של שאלות חינוכיות? פרויקט פיז”ה לאזרחים
  • מר אבנר קנטור, המרכז לחקר האינטרנט, אוניברסיטת חיפה
  • כיצד להנגיש ידע אקדמי לקהל הרחב בפייסבוק? פרויקט מדעניה
    גב’ רותי דונג, החממה החברתית, הטכניון
  • כיצד נורמות התפתחותיות מבוססות בינת המונים תורמות למעקב התפתחותי? פרויקט בייבי קרוינק
    ד”ר איילת בן-ששון, הפקולטה למדעי הרווחה והבריאות, אוניברסיטת חיפה
  • כיצד ניתן להנגיש מידע רפואי מורכב ברשתות החברתיות, מבלי להעמיס מידע, ומבלי לדבר בסיסמאות?
    ד”ר קרן לנדסמן, אדוה לוטן ואדם לוין, עמותת מדעת
  • כיצד ניתן להשתמש בתקשורת כדי להוציא את המדע מהמעבדה ולהביאו לשולחן הממשלה?
    ד״ר נטע ליפמן, האגודה הישראלית לאקולוגיה ולמדעי הסביבה
  • כיצד ניתן לעודד את המדענים להשתמש במידע מדעי המגיע מהציבור?
    מר אייל ונונו, עמותת מן השדה
  • כיצד ניתן לעודד את הקהילה לתרום נתונים גאוגרפיים למדע? מיקור המונים של נתוני מיפוי לטובת פיתוח יישומים לאנשים עם מוגבלויות
    פרופ’ שגיא דליות, הפקולטה להנדסה אזרחית וסביבתית, הטכניון
  • מה הערך המוסף של יוזמות הנגשת מדע לציבור? כיצד ניתן למנף הצלחה בחשיפה להצלחה כלכלית?
    מר יומירן ניסן, מדע גדול בקטנה
  • פרשנות עיצובית למחקר: איך מודעות פרסומת עובדות? וכיצד תוכנת מחשב יכולה לסייע בייצור פרסומות?
    גב’ תמר מני, מחלקה לתקשורת חזותית, שנקר – בית ספר גבוה להנדסה ולעיצוב